blogiversary!

april 28, 2011 § 6 reacties

Hoera! Deze blog werd gisteren één jaar! Wie had dat gedacht, dat ik het wel zeker 1 jaar zou volhouden? Ik niet 😉 Hoewel ik mezelf niet “dwing” om blogs te posten is het er nu wel eens van gekomen. Dat komt misschien wel door onze grote verbouwingen, mijn zoektocht naar werk, de perikelen in het leven, … . Kortom, ik ben het nog steeds niet beu om vanalles met jullie te delen. (foto via curvationnation)

  • dit jaar was goed voor 144 posts, da’s dus nog niet eens een half jaar, maar wel gespreid over alle maanden.
  • die posts waren samen goed voor 184 comments.
  • één jaar was goed voor 7126 views.
  • en als ik kijk naar de categorieën-cloud, dan heb ik het meest geblogd over dagelijkse dingen, bouwen & handwerk. (Hoewel het handwerken tegenwoordig nogal stil ligt, maar dat komt ook wel terug in orde.)

Aan zo’n reeks getalletjes hecht ik eigenlijk niet zoveel belang, wat ik vooral leuk vind is de berichtjes die jullie achterlaten dus blijf dat vooral in groten getale doen! 🙂

Ps. Misschien volgt er nog een give-away voor deze blogiversary, maar daar moet ik nog even de tijd & inspiratie voor vinden.

§ 6 Reacties op blogiversary!

Plaats een reactie

Wat is dit?

Je leest nu blogiversary! voor the life of...

Meta