watching television

april 29, 2011 § 3 reacties

Meer dan 2 jaar hadden wij geen aansluiting op de TV. Wij sleten onze tijd enkel met het kijken van films en series. Zélf te kiezen op het tijdstip dat ons het best uitkwam. 😉 Nu kunnen we tijdelijk opnieuw tv kijken maar toch primeren nog steeds de films en series. Daar komt ook niet zo gauw verandering in, integendeel. Want dankzij een extra editie van Knack Focus, “de beste tv-series – 100 reeksen sinds 2000” staan nu nog meer series op het lijstje to-watch. Over de volgorde van de 100 series ga ik mij niet uitspreken, omdat ik er bijlange niet genoeg van ken.

Momenteel zijn we bezig met het 2e seizoen van Carnivale. Daarna moeten we dringend Deadwood eens hernemen en ook daarvan het 2e seizoen bekijken. The Wire hebben we volledig gezien alsook Firefly (staat niet in de lijst van Knack Focus) & Heroes. En de lijst hieronder, dat moét ik zien! 🙂 (nummers komen overeen met die uit de extra editie)

  • 02. the shield
  • 04. the office
  • 11. friday night lights
  • 12. in treatment
  • 18. house
  • 24. rome
  • 25. sons of anarchy

Zo, de rest zal ik jullie besparen want zoals ik al zei gaat het over 100 series. Ik zou zeggen, kijk zelf vlug even in die extra editie, het is de moeite. 😉 En ken je series die wel de moeite zijn en er niet tussen staan, give me a yell!

§ 3 Reacties op watching television

  • saravixen schreef:

    Oeh, klinkt zeker een interessante editie!
    Wij kijken hier ook zeer graag series. Onze favoriet is The Sopranos. Ik geef toe, je moet er voor zijn, maar het is meer dan een maffiaserie, er zit een heel goede verhaallijn en karakterontwikkeling in, schitterend gefilmd en.. ja, ik hou er gewoon van.
    Six Feet Undder vind ik ook een goede serie.
    En natuurlijk Little Brittain om eens goed te lachen. Cold Feet is ook leuk, een beetje de Britse Friends maar dan echt Brits 😉 Ik kan ook nog wel even doorgaan maar ik zal hierbij houden!

    Wat vind je eigenlijk van Carnivale? Ik vond het eerste seizoen super maar het tweede viel mij een beetje tegen.

    • ktrn schreef:

      Hoi saravixen,

      Bedankt voor de tips, de 3 series die je opnoemt heb ik allemaal wel al stukken van gezien maar verder kwam het er nog niet van.

      Het 2e seizoen van Carnivale valt ons ook een beetje tegen.. Er zit precies wat minder “schwung” in dan in het 1e. We kijken minder dan vroeger, daardoor alleen valt het al op dat we het minder boeiend vinden. Toch gaan we ‘m nog uitkijken, ik ben benieuwd naar het einde! 🙂

  • Kelly schreef:

    Klinkt als een interessante editie! Ik zou graag eens beginnen met The Office, Deadwood & Friday Night Lights.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu watching television voor the life of...

Meta

