#wijvenweek: dromen

maart 15, 2012 § 3 reacties

Ok, ik had me ingeschreven om deel te nemen aan #wijvenweek maar kijkt nu, we zijn reeds donderdag en ik moet er nog aan beginnen.. Dit wijf hier had zich eigenlijk niet moeten inschrijven maar laat vandaag net een thema zijn waarover ik wel wat te vertellen heb.

Ik heb wel meerdere dromen. Ik droom om ooit naar Australië te reizen. Ik droom van een gezellig huis. Ik droom om ooit in een ander land te wonen. Ik droom van minimalistisch leven. En ik droom ook van kindjes, ik. Babies. Van ons eigenste zelve.. Maar babies passen, volgens manlief (en ja, ik weet het heus ook wel, we leven nog steeds zonder deftige keuken maar vooral zonder badkamer), momenteel niet in het plaatje. Ook niet omdat ik bijna 30 ben. Ook niet omdat er nog grote verbouwingswerken aankomen. En ook niet omdat mijn jongere zus wél al een exemplaar heeft.

Maar, beste mensen, mijn klok tikt hevig, ge moogt het allemaal weten. Zelfs zó hard dat ik jaloers ben op vrouwen met een dikke buik. Op jóngere vrouwen met een dikke buik. Op vrouwen die er stralend uitzien met hun dikke buik.

Ugh, ik droom er dus vooral van om mama te worden en ooit, hopelijk (!), voor of na mijn 30e, zal ik er één zijn en dan hoop ik dat ik dat goed zal doen.

Getagd: , , ,

§ 3 Reacties op #wijvenweek: dromen

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu #wijvenweek: dromen voor the life of...

Meta

