26 augustus 2009

januari 30, 2012 § 1 reactie

Lang vervlogen tijden zo lijkt, de dag nadat ik er 26 was geworden. En mijn eerste “liked post” op Bloglovin.

Een mens verzamelt nogal wat af, jong. Niet alleen échte spullen maar vooral ook héél veel internet-spullen of favoriete webpagina’s met andere woorden. Denk maar aan del.icio.us van “vroeger”. En maar “liken” en favorieten geven. Zodanig veel dat je op een dag door de bomen het bos niet meer ziet..

Ik vond het eigenlijk al lang niet meer, dat bos, maar allé. Hoe doen jullie dat om daar virtueel nog aan uit te geraken? (Mijn Pinterest-verhaal wordt ook al zo een soepje, btw… :/)

Getagd: , , , , ,

§ Een Reactie op 26 augustus 2009

  • LJ zegt:

    Ik doe daar eigenlijk niet aan mee dus ik kan je ook geen tips geven. Zie er ook het nut niet van in eigenlijk… Ben ooit een pinterest account begonnen maar algauw opgegeven omdat niet elke leuke webpagina een afbeelding had.
    Ik gebruik sinds kort Evernote voor ALLES: een heel handig systeem waar je met of zonder links notities of heelder bladzijden of afbeeldingen of whatever kan bewaren en klasseren via tags etc; het hele systeem is nog vernuftiger maar zover heb ik het nog niet uitgepluisd. Vooral heel erg handig omdat je er op elke pc met internetverbinding aankan + smartphone. Ik ben fan!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu 26 augustus 2009 voor the life of...

Meta

