ik heb geluk

januari 25, 2012 § 4 reacties

Ik ben jaloers op heel veel dingen. Huizen, ontwerpen, ideeën, talenten en zeker ook nog eens op evenveel mensen. En toch ben ik best gelukkig. Ik heb wel een talent of twee en we hebben een huis dat van ons is.

Een huis – lees: krot in den beginne… – dat wij al 3 jaar aan het verbouwen zijn en dat nog niet eens een badkamer en deftige keuken heeft. We wonen hier sinds mei 2011 en we leven op de chape, al ware het niet dat er een supergoedkoop linoleumvloertje op ligt. Eéntje die lijkt op chique parket. En toch ben ik best gelukkig, zelfs al was het maar met dit:

Het parket. 😉

Wij hebben één grote “faar” in de “leefruimte”, een licht dat geweldig goed geeft! 😉 Waarvan de kabel eigenlijk veel te lang is en dus opgerold voor de ruwe muur hangt, naast de “hey, ik heb een trap mee van een afbraak, hij pas perfect!” (Ik weet het, ’t is hier een slagveld op onze osb-kast met “hey, ik heb een keukenwerkblad mee van een afbraak” als bovenkant …)

Het deurgat van onze toekomstige badkamer heeft momenteel een kapot raam, bedekt met een ijzeren plaat maar het vespa kadertje maakt het goed. En naast uw vogelpiek smijten is ook hé-le-maal niet erg, dat blijft nog goed zitten in de ytong!

De keuken bestaat uit een inbouwoven (u raadt het al, van een afbraak, uiteraard) met daarop een gasvuurtje. De gasfles past netjes onder het ikea-keukeneiland en één meter bier doet wonderen voor kruiden, oliën en dergelijke keukenhulpjes. I ♥ my kitchen. For real!!

Ik heb ook een tv met digicorder, internet en een kraantje met lopend water. Maar wat mij nog het meest kan bekoren is dit:

Wij hebben een bedroom with a view. 🙂

Getagd: , , , , , , ,

§ 4 Reacties op ik heb geluk

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu ik heb geluk voor the life of...

Meta

