schaam op mij!

januari 17, 2012 § 1 reactie

omdat ik de dingen maar al te veel (en te graag misschien) laat liggen… Dus bij deze wil ik mijn Secret Santa (eindelijk :s) bedanken voor de superhandige en mooie zak.

En laat mij nu net een zakkenmadam zijn die heeft besloten om dit jaar geen kledij en accesoires te kopen, dus hij kwam eigenlijk als geroepen, zelfs nog van voor ik het wist! Dus, Liezewiezewoes: hartelijk bedankt!

Getagd: , , , ,

§ Een Reactie op schaam op mij!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu schaam op mij! voor the life of...

Meta

