chillax

december 23, 2011 § 5 reacties

Ik weet niet waar ik dat woord heb uitgevist maar ik ben er vrij zeker van dat ik het héél recent heb gelezen of gehoord. Maar, chillax dus. Rust in mijn hoofd. Dat wou en wil ik nog steeds. Weeral mede door het stoppen met shoppen-artikel. (Mens, dat heeft me écht wel geïnspireerd zeg!)

Dus maak ik er een sport van om me uit te schrijven op allerhande nieuwsbrieven, probeer ik zoveel mogelijk blogs te ontvolgen (niet gemakkelijk, I tell ya!) en probeer ik enkel de beste en meest interessante over te houden, de rest zoek ik wel op Pinterest. 😉 Als een gek ben ik bezig de Facebook-vrienden aan het overlopen, want geef nou toe, hoeveel van die 367 vrienden ken je nou écht? (Ik heb niet eens 300 vrienden maar kom, u get the picture.) Ook heb ik alweer een plooibox gevuld met gerief voor de kringwinkel (met onder andere soepborden die ik er zelf heb gekocht én toch écht wel heb gebruikt, jawel) en één dezer dagen volgt hier een give-away en er zullen vast ook een aantal dingen te koop worden aangeboden. I’m on a roll baby! 🙂

(Tot slot wil ik het niet hebben over mijn recente aankoop maar goed, het is het film kookboek en Lilith schreef dat, dus dan mag dat hé, niet? ;))
§ 5 Reacties op chillax

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu chillax voor the life of...

Meta

