wat maak je menu weer? #1

december 13, 2011 § Een reactie plaatsen

Week 1 is niet helemaal correct, ik deed dit al eerder maar u begrijpt het wel. “Wat maak je menu weer?” wordt een reeks maar daarom geen reeks van 52 weken. 😉
  • maandag (gisteren dus): 2 kg bolognesesaus gemaakt (ahja, want ik heb nu een diepvries hé ;)), dus, spaghetti bolognese. Da’s met wortels, tomaten, courgette en champignons en áltijd volkoren pasta, dus lekker & gezond!
  • dinsdag: simpeler kan niet denk ik … . Kalkoenschnitzels met spinazie en puree.
  • woensdag: geroosterde hamburger met tomaten-broccolisaus en basmatirijst.
  • donderdag: kip met kaas in een jasje van bladerdeeg met een slaatje van allerlei groenten.
  • vrijdag: croque monsieurs met groenten en verse soep (ik weet alleen nog niet dewelke, dat hangt ervan af welke groenten in over heb)
  • zaterdag: varkensbrochettes op z’n Provençaals met gemengde rijst (géén witte)
  • zondag = reservedag: een dag voor restjes, afhaalfood, een vlugge pizza in de oven of voor als er een dag verschuift. Doorgaans wordt hier op vrijdag niet gekookt maar voor deze week heb ik daar al een simpel gerechtje.

Zo, en nu ga ik mijn boodschappen (laten) doen bij Delhaize Direct of Collect&Go. Over een gesmeerd huishouden gesproken! (lol)

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu wat maak je menu weer? #1 voor the life of...

Meta

