geef acht!

december 2, 2011 § Een reactie plaatsen

Hoewel wij “den bouw” gekocht hebben in de zomer, wil ik toch even laten weten hoe ver we er mee staan, nu het jaar weeral bijna rond is. Ofte, hoe gigántisch veel hier nog moet gebeuren. Ik zou willen kunnen heel gedetailleerd gaan, zoals Madam Naais, maar dan zitten we hier beiden nog wel even en da’s ook niet de bedoeling, toch? Dus:

  1. de naakte ytongmuur beschermen met .. iets. Iets dat voorlopig kan dienen om regen tegen te houden.
  2. inox buis klaarsteken voor gascassette (en eventueel een gasvuurtje aansluiten, kwestie dat het binnen niet gaat vriezen deze winter)
  3. funderingen uitzetten, uitgraven & gieten
  4. waterput kiezen & installeren
  5. het kleine bijbouwtje afbreken
  6. het kleine bijbouwtje (her)opbouwen samen met de rest van de aanbouw
  7. gordijnen kiezen, kopen en hangen voor de afgewerkte kamers

Ik kan me voorstellen dat het laatste nogal banaal lijkt in vergelijking met de rest maar goed, het moet ook gebeuren en ik denk dat gordijnen wel iéts van koude/kilte buitenhouden?

Verder dan “het kleine bijbouwtje (her)opbouwen samen met de rest van de aanbouw” wil ik nu trouwens niet gaan omdat dit toch echt wel de grootste en vooral ook eerstvolgende werken zijn. Daarna kunnen we verder praten, deal?

En waarom “geef acht”? Omdat als ik het niet zeg/vraag er van bovenstaande maar weinig IN HUIS (HA HA :p) komt. Manlief heeft orders nodig, dus wie ben ik om dat te negeren? 😉 Gééf acht!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu geef acht! voor the life of...

Meta

