yes I can!

november 18, 2011 § 1 reactie

Ik ben een tamelijk ongeduldig persoon. Wanneer dingen niet meteen of niet vlug genoeg werken/lukken, dan raak ik nogal eens gefrustreerd. Zo ook bij het naaien.. Ik volgde één jaartje les en zonder die juf kan ik werkelijk niks, geloof ik. Er werd dan ook (naast de naailes) bijzonder weinig genaaid. Juist omdát het niet lukte zoals ik het wou. Maar hell, zo is het natuurlijk een straatje zonder eind en komt er nooit wat van..

(foto via weheartit)

Nu mijn naaimachine op stal staat, kriebelt het alweer een tijdje om hem/haar (gelijk u wilt) terug boven te halen. Ettelijke blogs van verdomd goede naaimadammen doen daar natuurlijk geen goed aan en ook pinterest doet zijn duit in het zakje.

Enfin, de naaimachine zal helaas nog even blijven staan want die past nu eenmaal niet in het schema van Den Bouw. Zodra Den Bouw vordert (lees: volgend jaar in de lente gaan we terug van start, argh) en alles ooit een eigen plek krijgt zal deze dat ook krijgen. En dan begin ik terug te naaien. Zonder lessen, want dat past dan weer niet in mijn werkschema, maar ik begin er terug mee, da’s zeker! En dit lijken mij wel “te doene” projectjes.

naaimachinehoes // omkeerbare tas // cirkel sjaal (als dit niet lukt, dan stop ik er gelijk weer mee ;)) // oortjes sleutelhanger (een mens moet een keer een rits insteken, niwaar?)

Trouwens, met de hand naaien, wordt dat nog gedaan? En zo ja, welke projectjes stelt u dan voor?

§ Een Reactie op yes I can!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu yes I can! voor the life of...

Meta

