what to watch?

november 17, 2011 § 2 reacties

Toen ik daarnet weer eens de door de iTunes Movie Trailers neusde zag ik weer heel wat moois passeren. “Save for later” denk ik dan. Alleen, “later” moet ik al hopen films bekijken. Op m’n GetGlue-account probeer ik dat wat bij te houden. Daar staan er momenteel 93 (!). Ha, sommige films zijn nog niet eens uit..  En ok, er zitten enkele series tussen maar die moeten ook bekeken worden hoor!😉 Dit is (een héél klein stukje van) mijn watch-list.


Dit is niet de trailer van Nine maar wel een leuk stukje d’r uit.🙂

Zo, wat staat op jouw watchlist? Zijn er films die ik moét en/of net niet moet zien?

 

§ 2 Reacties op what to watch?

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu what to watch? voor the life of...

Meta

