verbod

november 12, 2011 § 2 reacties

Jep. Binnenkort voeren wij er hier één in. Ik las er eens over bij Kathleen maar stond er op dat moment niet bij stil. Tot een maandje geleden, toen ik besefte dat ik een “koekjes enzo”-verslaving heb. Dat konden jullie hier al lezen. Maar nu komt er een heuse oplossing, er komen er namelijk geen meer in huis!

Gosh, “kon ze dat echt niet eerder bedenken?” hoor ik nu vast.. Neen, dat kon ze niet, want het gedacht alleen al dat hier niets meer te eten zou vallen werd volledig genegeerd door mezelve. Dus, zodra alle resterende koek- & dessertachtigen binnengewerkt zijn door manlief en/of mij, gaat het verbod in. Dat verbod gaat als volgt: ten huize Declerck – Vanrijsselberghe worden géén koek- & dessertachtigen meer AANGEKOCHT (da’s een kleine nuance, maar het hoort erbij!). In mensentaal wil dat dus zeggen dat er wel nog koekjes gebakken mogen worden, dat er ook nog chocomousse gemaakt mag worden en dat zelfgebakken pannenkoeken ook OK zijn.😉 Dat moet wel iéts opleveren want zoveel tijd om te staan kokkerellen heb ik nou ook weer niet.

En ook, mijn keuken heeft welgeteld géén diepvries :p , weinig plaats en, ook zéér belangrijk, belachelijk weinig licht als je ’s avonds pas rond 18u45 thuiskomt. Dat komt ervan om in een verbouwing te gaan wonen.😉

 

§ 2 Reacties op verbod

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu verbod voor the life of...

Meta

