i ♥ cookies: over leo’s en slagroom

oktober 10, 2011 § 2 reacties

Prince koeken, speculoos, chocopasta, witte “chocolade”, lukken, rollo’s, leo’s, dino-koeken, … . Alles passeert hier wel eens in de kast. “Omdat manlief een koekje wil op het werk.” Right. Als ik maar kan knabbelen, en liefst niet op een appel of peer (dat wordt direct zacht en geblutst in de sjakos, écht waar). En zo is elk excuus goed om toch maar aan de koeken te zitten. Dik ben ik niet, een buikje heb ik wel. Dat komt er ook wel van als je zittend werk hebt, zo nodig om 11u en 16u30 een choco-as of grany koek mét chocolade moet en je geen 16 jaar meer bent.

“Vanaf nu ga ik echt minder snoepen, meer water drinken en sporten.” Dat lukt ook hoor: een halve dag. Dan ben ik trots op mezelf dat ik om 11u geen koekje nam terwijl ik eigenlijk wel al honger had (hmm, geen ontbijt) en dus besluit ik dan om er om 16u30 toch ééntje te nemen. En dan kom ik thuis en neem ik er nog ééntje. Daarna eet ik een gezonde maaltijd met zeker twéé verschillende soorten groentjes! En als beloning daarvoor neem ik een grote warme chocomelk met slagroom. Light, uiteraard!

Jawel dames en heren, snoepen is een sport. Eentje waar ik maar niet vanaf raak, terwijl ik beter 3x in de week zou gaan zwemmen, fietsen, wandelen, etc. … Hoe moeilijk kan het zijn? Humpf .. :/

Dus, heeft u misschien nog een tip of twee?

§ 2 Reacties op i ♥ cookies: over leo’s en slagroom

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu i ♥ cookies: over leo’s en slagroom voor the life of...

Meta

