LIVE-WORK-PLAY

oktober 5, 2011 § 3 reacties

Zo .. als dat niet lang geleden is! Even in ’t kort de laatste maanden overlopen.

  1. LIVE: We zijn definitief (dat hoop ik althans want er staat een winter voor de boeg .. ) verhuisd, het huis is hélemaal nog niet af maar we trekken ons plan.
  2. WORK: Mijn werk is nog steeds boeiend, ik leer bijna dagelijks nieuwe dingen én ik werk nu 4/5e (dat zorgt ervoor dat ik nog eens kan bloggen 😉 ), als het niet te druk is tenminste. Er wordt geluisterd naar me als ik denk dat iets anders, beter of eventueel gemakkelijker kan, i LIKE! Ook mijn lief heeft ondertussen ander en (uiteraard) beter werk.
  3. PLAY: Dat geeft me meer tijd om tutorials te maken, te leren en te experimenteren, i LOVE! En ook een beetje om het huishouden te doen 😉
  4. HEALTH: We zijn gestopt met roken! (Nu 39 dagen, 633 sigaretten niét gerookt én 178 euro bespaard!
Met andere woorden, we love life (en jij zou dat beter ook doen)!
(Poster via.)

§ 3 Reacties op LIVE-WORK-PLAY

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu LIVE-WORK-PLAY voor the life of...

Meta

