I’m okay

mei 30, 2011 § 2 reacties

(foto via WeHeartIt)

Goed, tijd om nog eens te bloggen. Na mijn week ziekte ben ik vorige week terug gestart met werken. Dat was tevens de eerste volledige week. Ik heb fijne collega’s en heel gevarieerd werk, dus ik heb (nog) geen klagen. 😉

Ondertussen gaat het op den bouw ook goed vooruit. Het 1e verdiep is nu zo goed als af. Qua afwerking ontbreekt eigenlijk alleen nog het meubilair. Volgende week zaterdag dus naar Ikea en/of Weba. We hebben nodig: een zetelbed, een kast, een keukenkast, eventueel een bed, verlichting, gordijnen, … Een hele waslijst als ik het zo eens bedenk.

De tuin staat in bloei, het is bijna zomer, ik heb een job en de verhuis nadert met rasse schreden. Nu kan ik wel zeggen: I’m Okay.

§ 2 Reacties op I’m okay

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu I’m okay voor the life of...

Meta

