geveld

mei 19, 2011 § Een reactie plaatsen

Ik ben zelden ziek, maar deze week kreeg ik één week platte rust van de dokter. Ongelooflijk! Net begonnen met de nieuwe job, welgeteld 6 dagen gewerkt en hop, thuis..! In elk geval, ik rust goed uit en volgende week vliegen we er dan terug vollenbak in 😉 Ondertussen kon ik wel onze paperassenwinkel in orde doen en wat andere karweitjes die nog lagen te wachten.

Het werk zelf valt heel goed mee, zelfs na amper 6 dagen kan ik dat denk ik wel zeggen.  Het is enorm gevarieerd en dat maakt het zo fijn!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu geveld voor the life of...

Meta

