a print handbook

april 14, 2011 § Een reactie plaatsen

for designers. Dat is de naam van het kleine maar zeker en vast geweldig handige handboekje van The Media Collective. Zelf kan ik er eigenlijk nog maar weinig over zeggen. Ik zag het op FPO, vond het er fantastisch uitzien en vond de prijs al even fantastisch en zo geschiedde, ik bestelde het boekje en ben dus momenteel in blijde verwachting. En zoals ik al zei op Twitter, iedereen die een béétje met ontwerp en/of druk te maken heeft zou er ééntje moeten hebben. Dus, kopen die handel!😉

This little handbook is crammed with stuff which we think you’ll find very helpful. Especially if you’re a designer. Our goal is to help you see if your ideas will translate well when printed, as well as show what should be possible from your local press.

Hopefully, it will cut down on the guesswork that happens when your job goes from screen to print.

This handbook won’t tell you how to think like a great designer, or teach you the history of typography, but it might just help you with some of the stuff that’s, well, helpful to know.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Wat is dit?

Je leest nu a print handbook voor the life of...

Meta

%d bloggers op de volgende wijze: