so much to do, so little time

maart 29, 2011 § 1 reactie

Rustige tijden voor mijn blog, het huis & de tuin daarentegen, daar wordt hard aan gewerkt! De laatste binnenmuren zijn geplakt, hier & daar is er nog wel een beetje schuurwerk maar daarna beginnen we met schilderen. De kleuren werden dit weekend gekozen, we deden er een luttele 2 uur over (haha). De precieze kleuren kan ik u helaas niet meegeven, simpelweg omdat ik dat niet vanbuiten weet.. You know, 100 soorten groen, geel, bruin, … Maar dit moet het ongeveer zijn.

Thze Master Bedroom

Thze Childs Room 1

Thze Childs Room 2

Verder werken we hard aan de tuin. Binnenkort willen we zaaien, gaan we de “wondermooie” Bekaert-draad verwijderen en schapenhekkentjes in de plaats zetten & kan ik dan eindelijk aan mijn moestuin beginnen. Ook de oude badders (steigerhout) die we nog liggen hebben gaan we gebruiken en ombouwen tot tuintafel.

Nog veel werk dus, we weten wat gedaan, wij! 😉

§ Een Reactie op so much to do, so little time

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu so much to do, so little time voor the life of...

Meta

