what’s cooking? pt.3

maart 22, 2011 § Een reactie plaatsen

De planning van vorige week viel een beetje (veel) in het water omdat we (meer dan anders) bij de schoonmoeder gewoon ons voeten onder tafel konden schuiven. Dus starten we met goede moed aan week 3 en proberen we nog eens 2x vis te eten, 1x pasta en 1x veggie.

Vandaag kookte de schoonmama. Op woensdag heb ik ’s namiddags wat tijd dus kan ik me nog eens aan een lasagne wagen. Donderdag hoeft geen uitleg, ik heb gewoon nog wat witloof te verwerken. En zoals u ziet doe ik de rest van de week ook geen moeilijke dingen meer. Ah neen, het is mooi weer en een mens moet daar van genieten. 😉

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu what’s cooking? pt.3 voor the life of...

Meta

