eentje voor mama

maart 20, 2011 § 1 reactie

omdat ik weet dat je mee leest op facebook. (Maar je moet nu even doorklikken op de link, want er staat een filmpje in deze post voor je.)

omdat ik weet dat het een liedje is dat je graag hoort.
omdat ik je niet genoeg zie naar mijn goesting.
omdat ik weet dat je er ook zo over denkt.
omdat ik je graag zie.

In de ogen van mijn moeder
Is er altijd een lichtje
De liefde vind ik daar altijd
In de ogen van mijn moeder
In de ogen van mijn moeder
Is er altijd een lichtje

Mijn moeder luistert altijd naar mij
Wanneer ik in de problemen zit
Zij weet wanneer ik een klootzak en zwak ben
En wanneer ik volledig platzak ben
Zij weet wanneer mijn voeten stinken
Zij weet hoe ik er naakt uit zie
Maar als ik ziek ben
Geeft zij mij een zetpil.

§ Een Reactie op eentje voor mama

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu eentje voor mama voor the life of...

Meta

