ik vind

maart 15, 2011 § 4 reacties

dat mijn hoofd veel te vol zit.
dat ik de laatste tijd al veel heb geblogd.
dat ik de laatste tijd ook wel meer energie heb, me dunkt.
dat ik er goed aan doe om een weekmenu te hebben en te volgen.
dat ik vermagerd ben maar ik kan u niet met zekerheid zeggen als dat wel zo is.
het plezant om het gras af te rijden. Ja, echt waar.
excel niet zo simpel..
het geweldig dat we binnenkort verhuizen!
het lastig om kleuren te kiezen voor de kamers.
het toch wel leuk.
dat avondschool vermoeiend is.
en dat ik vanavond ook niet zo super zie zitten.
dat ik toch moet volhouden.

En tenslotte vind ik dat ik goed bezig ben, al zeg ik het zelf. En dat het leven eigenlijk toch ook wel een beetje mooi is. 😉

Ik vind.
Naar een idee van Tess.

§ 4 Reacties op ik vind

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu ik vind voor the life of...

Meta

