what’s cooking? pt.2

maart 14, 2011 § 3 reacties

Het weekmenu. Ik heb er alleen maar voordeel bij, écht! Geen uren in de winkel staan draaien, als ik groenten denk over te hebben zorg ik dat ik de volgende dag diezelfde groenten nodig heb (geen verlies!), ik neem minder “brol” mee uit de winkel en ik heb er bovendien plezier aan om te koken, want dat hele winkel-stress-gedoe blijft achterwege. Dus, hier zijn we met week 2 van het weekmenuten.

Je zou haast denken dat ik niet meer kan koken zonder kookboek / kooksite, maar nieuwe gerechten uitproberen kan echt geen kwaad, we varen er alleen maar goed bij. De wok met runderreepjes & mango van vorige week bijvoorbeeld was een groot succes. Dat is dus zeker voor herhaling vatbaar!

Geen super hoogstaande gerechten, wel vlug klaar (ja, dat is een vereiste!) en lekker: koteletjes, lasagne, steak en balletjes. Smakelijk!😉

(Met dank aan Kevin and Amanda voor het font.)

§ 3 Reacties op what’s cooking? pt.2

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu what’s cooking? pt.2 voor the life of...

Meta

