what’s cooking?

maart 8, 2011 § 4 reacties

Ik kwam er nog eens aan toe een weekmenu op te stellen. Ik nam me voor om 1 pastadag in te lassen, 1 veggiedag, 2 visdagen en 3 vleesdagen. Goed hé? 😉 De recepten komen bijna allemaal van de libelle-lekker site omdat ik eens iets anders wil en vooral omdat ik niet gewoon ben om veggiedagen te hebben.

vandaag (pastadag): tagliatelli met kip, champignons & boursin.
morgen (vleesdag): wok met runderreepjes & mango + volkoren rijst.
donderdag (vleesdag): aardappel-kalkoen spiesjes.
vrijdag (visdag): vispannetje in de oven + puree.
zaterdag (vleesdag): warme witloofsalade met appel, spek & rode biet.
zondag (veggiedag): salade met kruidige geitenkaas.
maandag (visdag): scampi’s met lookboter en boursin + slaatje.

En het valt u misschien niet op maar ik probeer ook seizoensgericht te werken. Voor maart is dat o.a. rode biet, witloof, mango, zalm & veldsla. Meer info hier. Smakelijk en tot de volgende ronde! 😉

§ 4 Reacties op what’s cooking?

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu what’s cooking? voor the life of...

Meta

