why bother?

februari 26, 2011 § Een reactie plaatsen

10 dagen geleden vroeg ik een beetje hulp met het WordPress gebeuren. Na nog een oproepje op twitter kreeg ik toch reactie.  Ik wou namelijk eens weten als het te doen was om (met basiskennis) een blog ineen te steken. Natuurlijk kan dat, maar, WHY BOTHER?

Dat dacht ik ook toen ik daarnet even het internet doorzocht naar gratis WordPress themes. Ik heb mijn keuze gemaakt.Waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan? Zo lang ik er niet genoeg van af weet blijf ik eraf (of probeer ik hier & daar eens wat). Er zijn namelijk genoeg pareltjes om te gebruiken! Het moeilijkste wordt nog het kiezen.😉 Even een minimale (echt!) selectie:

Suburbia 1.1

Contemporary

Un.complicated

Un.complicated

tanzaku

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu why bother? voor the life of...

Meta

