happy thoughts

februari 23, 2011 § 2 reacties

Omdat ik niet te lang wil stilstaan bij de mindere dingen van de laatste dagen.

  • Ik had geen enkele fout bij mijn test van Engels.
  • Tot nu toe zijn alle benodigdheden voor het laminaat in voorraad bij Ikea. En tegen zaterdag moet er nog genoeg zijn volgens de site. (In Rijssel, dat wel..)
  • We vonden de afstandsbediening terug van onze TV, na héél lang zoeken. 😉
  • De winter komt stilletjesaan aan zijn eind.

(foto via we heart it)

  • Als ik opsta ’s morgens is het buiten al klaar.
  • Onze beschadigde ramen zullen worden vervangen.
  • De Harman Kardon Soundsticks III zijn nu van mij.
  • Vrijdag is er geen les.
  • Volgende week maken we komaf met tabellen in webdesign! *Rrrrr*! 😀

Zo, het moet niet altijd spectaculair zijn! 😉

§ 2 Reacties op happy thoughts

  • Maaike schreef:

    Blij voor jou! En ik vind dat ook zo heerlijk, dat het ’s ochtends al licht is als ik op het perron sta, en ’s avonds als ik thuiskom nog klaar is. Ik ruik de lente zelfs al een beetje!

  • carine schreef:

    De winter komt op zijn einde.
    Het huis wordt, meer en meer, een plek voor jullie zelf.
    Jij verwerft meer en meer competenties om een goed werk te vinden.
    Als dit allemaal geen ‘happy thoughts’ zijn??? Goede moed en veel werkkracht!!
    Carine

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu happy thoughts voor the life of...

Meta

