sos wordpress!

februari 16, 2011 § 3 reacties

Nu ik mijn eigen zelfgemaakte werkende site online heb (op een webruimte waar ik voor heb betaald), denk ik eraan om ook mijn blog in een handmade kleedje te stoppen. Met WordPress natuurlijk. Nu is een website ontwerpen en coderen 1 ding (ik zit ook nog maar in de helft van m’n opleiding webdesign), maar het kriebelt toch wel enorm om ook de blog te doen!

Wie heeft goede tips voor mij (ik denk daarbij spontaan aan Mirthe, Gwendolyn en Kathleen.. 😉 ), waar vind ik bruikbare templates alwaar ik eventueel eens kan spieken en heb je veel kennis nodig om je WordPress draaiende te houden? Help mij aub, ik zal u eeuwig dankbaar zijn!

§ 3 Reacties op sos wordpress!

  • Armando zegt:

    Met basiskennis html mag je dat aan de kant schuiven als je templates vind die solide gecodeerd zijn. Geen kleine foutjes zodat je vormgeving in detail in orde blijft en nauw samenwerkt met het makkelijke cms systeem van wordpress. Draaiende houden is geen probleem. Sterker nog hoe langer je met wordpress werkt hoe meer je leert en het werkt als verslaving, maar ik weet niet of je het alleen erbij gaat doen naast je bestaande site?De templates zijn inspirerend en goed uit te breiden als je ze door hebt.
    kijk hiernaar: http://www.woothemes.com/
    of hiernaar: http://themeforest.net/
    of deze als je gratis zoekt: http://www.bestwpthemes.com/ service is wel beter als je betaalde templates doet omdat er regelmatig updates krijgt voor je templates.

    heel verhaal, maar succes!

    • ktrn zegt:

      Alvast bedankt!
      Het is de bedoeling om deze blog met tijd te laten vallen, zodat ik enkel nog m’n website heb waar m’n eigen blog dan “aan vast hangt”.

  • […] dagen geleden vroeg ik een beetje hulp met het WordPress gebeuren. Na nog een oproepje op twitter kreeg ik toch reactie.  Ik wou namelijk […]

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu sos wordpress! voor the life of...

Meta

