huis-, tuin- & keukenproblematiek

januari 31, 2011 § 3 reacties

De meeste problemen hebben te maken met geld & familie. Mijn probleem is echter van een ander kaliber. Wat eten we vandaag? De laatste weken heb ik daar ab-so-luut geen idee meer van. Ik kan met gemak een uurtje dwalen in één of andere supermarkt, om dan naar huis te gaan met ingrediënten voor spaghetti, macaroni, witloof & hesp enz. Het ontbreekt mij ’s avonds vaak aan tijd & goesting dus moet het (liefst) vlug klaar zijn. De keuken valt hier ook te “delen”, en ja, ook dat is dikwijls een deel van het probleem. En ook, ik ben écht geen keukenprinses..

Dus beste mensen, waar blijven jullie de inspiratie halen? Vertel mij over de meest geweldige kookboeken die ik mis & de beste receptenblogs op het web! Dan doe ik nog eens van weekmenuten, nu lukt dat niet. 😦

§ 3 Reacties op huis-, tuin- & keukenproblematiek

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu huis-, tuin- & keukenproblematiek voor the life of...

Meta

