happiness in a box

januari 31, 2011 § 3 reacties

Iedereen heeft dromen, verlangens en doelen in het leven. Ik dus ook. Sommigen zijn geweldig cliché (huisje – tuintje –  boompje – ja, écht!), anderen zijn door omstandigheden dan weer niet zo voor de hand liggend. Toch hoop ik daarop, ook al zal dat misschien niet of moeilijk gaan, ik wil er echt voor gaan. Dus hou ik sedert gisteren een doos bij. Happiness in a box. Artikels, foto’s, knipsels.. die staan voor de doelen die ik in mijn leven wil bereiken. Een doos om aan te vullen en nu en dan eens in te kijken. Als het even wat minder gaat bijvoorbeeld, om er dan met volle moed weer tegenaan te gaan. Ik vind dat eigenlijk een mooie gedachte. (“gepikt” uit de film “Eat, Pray, Love“.) En hopelijk mag ik jullie ooit verblijden met een afgewerkt doel, toch? 🙂

En de doos op zich, dames & heren, die verdient ook wat aandacht. Geen muffe schoen- of koekjesdoos! Neen, een gepersonaliseerde opbergbox, met opschrift naar keuze (in mijn geval HAPPINESS 😉 ). Voor 15 euro bij De Invasie, door Studio Boon. Geweldig!

§ 3 Reacties op happiness in a box

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu happiness in a box voor the life of...

Meta

