winnaar & site en en en..

januari 28, 2011 § Een reactie plaatsen

Ok. Eerst en vooral hoor ik een winnaar bekend te maken voor de boeken giveway. Gezien er maar 2 deelnemers zijn had het masjien niet veel werk 😉 en koos hij tenslotte voor 2. Proficiat Liesetje dus! (Stuur je mij een mailtje met je adresgegevens aub?)

Vervolgens is mijn site nu helemaal online. Geen boodschappen meer dat “deze site in aanbouw is” maar wel een volledige portfoliosite met alles erop en eraan. Het is nog niet 100% mijn goesting maar ik heb natuurlijk nog maar bitter weinig kennis in de wereld van het webdesignen. Vanaf volgende week dinsdag beginnen we met een nieuw semester en dan zweren we tabellen af en komt er binnenkort weer iets nieuws op de proppen! 😉 Btw, de site is niet compatibel met alle browsers, maar wél met firefox. (In IE heb ik geen idee trouwens, iemand die het me kan zeggen?)

En en? En morgen gaan wij naar Ikea om laminaat (!) en gaan wij naar het Gentse lichtfestival. Ik kijk er helemaal naar uit!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu winnaar & site en en en.. voor the life of...

Meta

