wollen bollen

januari 26, 2011 § 1 reactie

Zoals beloofd een foto van de wol die ik gisteren kocht bij Veritas. De kleuren wijken een beetje af op de foto’s maar zo heb je toch een idee.

Wat zou dat toch een mooi(e) juweel, sjaal, muts, plaid, kunnen zijn als ik had kunnen haken/breien.😉 Maar dat komt, beloofd!

§ Een Reactie op wollen bollen

  • Magalie zegt:

    Ik lees nu pas dat ding hier over die wol, daarmee dat ik nu pas kan reageren é. :p
    Ik heb hier thuis een boekje, breien voor beginners. Het staat er redelijk goed in uitgelegd, en anders moet je een keer bij mij langskomen, ik kan nog redelijk breien. Haken kan ik niet, dat is nog een beetje te moeilijk, ik ben ook nog op zoek naar een boekje haken voor beginners, maar dat komt nog wel.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu wollen bollen voor the life of...

Meta

