opruiming + giveaway

januari 22, 2011 § 5 reacties

Gisteren sprak ik deze woorden.

Voor puntje 14 van de lijst dus.

14. minder geld uitgeven aan “rommel” & kleren, minder impulsief kopen. Gewoon minder kopen dus.

Neen, boeken zijn geen rommel maar ze kosten wel een pak geld en uiteindelijk belanden ze in de kast. Enkele boeken houd ik echt bij, maar het grootste deel staat vooral gruwelijk in de weg. Liesetje reageerde en zei dat ze graag boeken bezit. “Soms om te herlezen maar ook om ze te kunnen vastnemen en bekijken”. Daar voegde ze nog aan toe dat ze ook uitkijkt naar fel afgeprijsde boeken. Dus besloot ik een lijstje te maken, maar in plaats van haar te e-mailen zet ik het open en bloot op mijn blog. Er zijn wellicht nog boekenliefhebbers, nietwaar?
Op de koop toe hang ik er een give-away aan vast. De winna(a)r(es) wint een boek naar keuze van onderstaande lijst! Wat moet je hiervoor doen? Tweet of blog over deze give-away en plaats een linkje in de commentaren. Onze goede vriend kiest volgende week vrijdag een winna(a)r(es).

  1. De man op het balkon (Sjöwall & Wahlöö) – 2,5 € (beschadigd)
  2. De huurmoeder (Tania Heimans) – 8 €
  3. Fabrieksmeisjes (Leslie T. Chang) – 10 €
  4. De eerste dag (David Nicholls) – 10 €
  5. De grote afrekening (George Pelecanos) – 8 €
  6. Judasloon (Marco Bettini) – 8 €
  7. Echte mannen eten geen kaas (Maria Mosterd) – 5 €
  8. Part-time peter (Francis Pye) – 5 €
  9. F*** YOU De menopauze monoloog (An Nelissen) – 2,5 €
  10. Uitgelaten! (Leslie Schnur) – 5 €
  11. Ondersteboven (Heidi Linde) – 2,5 €
  12. Rosanna’s dochter (Amelie Fried) – 2,5 €
  13. Het ongrijpbare meisje (Mario Vargas Llosa) – 8 €
  14. Lisa’s adem (Karel Glastra Van Loon) – 2,5 €
  15. Mijn leven als een geisha (Mineko Iwasaki) – 2,5 € (pocket)
  16. Onder volwassenen (Sophie Dahl) – 8 €
  17. Smak (Nick Hornby) – 8 €
  18. De maffia op wall street (Gary Weiss) – 5 €
  19. Zwaar beproefd (Chantal van Gastel) – 8 €
  20. Als ik auto had kunnen rijden was ik nu niet zwanger -van mijn beste vriend- (Katy Regan) – 8 €
  21. De zevende doodzonde (Lisa Jackson) – 2,5 € (ezelsoren)

Zo, dan hou ik er nog een stuk of 10 over voor mezelf en nog een pak die ik nog niet heb gelezen. 😉
Ps.: Al deze prijzen zijn zonder verzendingskosten. Een boek versturen binnen België kost ongeveer 5 €. Afhalen kan in Oudenaarde en eventueel in Oostende. Behalve de boeken met foto zijn er geen boeken beschadigd, ze zijn wel gelezen. 😉

§ 5 Reacties op opruiming + giveaway

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu opruiming + giveaway voor the life of...

Meta

