het gaat vooruit

januari 18, 2011 § Een reactie plaatsen

Nu het plots snel begint te gaan op de bouw (plakwerk is zo goed als af, TMVW is bezig met het water, daarna nog 2 vensterbanken onder de ramen pleuren en laminaat leggen), kijk ik uit naar meubels en dergelijke. Onze slaapkamer kochten we in de tijd reeds 2ehands, maar na 1 x uiteen halen, 1 x terug ineen steken, nog eens uiteen halen en 2 jaar in een garage vermoed ik dat het bed “kapot” zal zijn. Het was al enigszins mank toen we het gebruikten, dus ben ik op zoek. Op internet, natuurlijk. Zo kwam ik al enkele leuke adresjes tegen en vrijgevig als ik ben, wil ik ze wel met jullie delen. 😉 Sommigen zijn helaas in Nederland maar als het de moeite is, dan heb je d’r soms wel wat voor over.

  • Freaky Furniture : In deze webshop kun je geweldige meubels en accessoires uit de twintigste eeuw bekijken en kopen.
  • Eigenaar8Design en hebbies uit de six & seventies. (Zag daar al een aantal leuke hebbedingetjes staan, maar oops, ’t is in Nederland!)
  • Funky Vintage2dehands vintage design retro meubels & verlichting * mid-century 50s 60s 70s furniture & lighting.
  • Uw Kringding : Op deze website vind je tweedehands hebbedingen van 6 verschillende Kringwinkelcentra uit heel Vlaanderen.
  • 4Udesigned4UDesigned heeft een van de meest uitgebreide betaalbare collectie designmeubels en verlichting in de Benelux. Zij bezorgen gratis op elk adres in Nederland en België. (Neem zeker ook eens een kijkje bij hun outlet!)
  • Urbindsignretro meubels & woonaccesoires. 

Zoals je ziet zijn deze webshops bijna allemaal in Nederland maar volgens mij allemaal de moeite waard. België heeft ook zo zijn shops denk ik, maar wie kan ze mij vertellen? 🙂

    
Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu het gaat vooruit voor the life of...

Meta

