28 in 2011

januari 2, 2011 § 3 reacties

Waarom 28? Omdat ik dit jaar 28 word. Zie het als een mix van “11 in 2011” en “28 voor 28”. Echte voornemens zijn het niet, gewoon 28 dingen die ik in 2011 wil zien, doen of gewoon laten gebeuren in om het even welke volgorde.

  1. leren omgaan met make-up om daarna mezelf af en toe helemaal op te maken voor het uitgaan. Verder dan wat mascara geraak ik niet en dan nog heb ik het idee dat het niet helemaal goed is.
  2. 5 km kunnen lopen. Omdat mijn conditie onder nul komma nul zit, omdat ik gewoon meer moet bewegen. (Begonnen met zwemmen ipv. lopen.. 19-01)
  3. op zijn minst één paar pumps hebben.
  4. naar Dour-festival gaan. (Dat zeg ik geloof ik al een jaar of 10..)
  5. mijn haar in het blond verven.
  6. beter frans leren en het ook eens durven spreken.
  7. daar is geen beter land voor dan Frankrijk dus wil ik daar ergens op city-trip.
  8. meer helpen bij de verbouwingen in plaats van te zeggen dat het zo traag vooruit gaat.😉
  9. verhuizen naar ons eigen huis. (lees: werf, momenteel..)
  10. naar een concert gaan. Iets wat ik heel graag doe, maar al veel te lang niet meer deed.
  11. nog beter letten op wat ik eet & drink. Ik deed het al in 2010 maar het moet meer een gewoonte worden.
  12. meer zelfvertrouwen hebben. Jawel, ik zou een “cursus” zelfs overwegen..
  13. mijn eigen site online hebben (DONE! 23-01) en up-to-date houden.
  14. minder geld uitgeven aan “rommel” & kleren, minder impulsief kopen. Gewoon minder kopen dus.
  15. zelf één of meerdere meubels maken. (Ana White zal me helpen ;))
  16. mijn opleiding tot een goed einde brengen. (webdesign en administratief bediende)
  17. een leuke job hebben.
  18. meer musea en/of tentoonstellingen bezoeken. Vorig jaar deed ik er geen enkele! Schaam op mij, jawel. (lichtfestival Gent 29-01)
  19. minstens één keer pokeren met de jongens voor écht geld😉.
  20. minder zagen en meer genieten van het leven😉.
  21. een ouderwetse picknick hebben met mijn lief, met alles erop en eraan.
  22. “Wreck this journal” afwerken. Dat is dus bijna het volledige boek.😉
  23. een interieur-opleiding volgen.
  24. niet meer roken in de week..
  25. mooie foto’s hebben van mezelf & mijn lief, mijn moeder vraagt er al jaren om.. (check!)
  26. alles netjes houden, voorkomen dat de slaapkamer, bureau, … een zwijnenstal wordt.
  27. minder bewaren, meer weggeven of weggooien.
  28. een dansvoorstelling bijwonen wil ik ook al héél lang doen!

We zien wel wat er van in huis komt, maar niets is onverwezenlijkbaar!

§ 3 Reacties op 28 in 2011

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu 28 in 2011 voor the life of...

Meta

