wishlist

december 11, 2010 § Een reactie plaatsen

Voor zij die zich geneigd voelen mij ooit een geschenkje te kopen.😉 Want ja, het is de tijd van het jaar enal.

  • Hoewel ik nooit zo’n fan was van draadloze muizen. Ik heb de vorige versie, het is reeds de 2e muis in nog geen 3 jaar tijd én hij begint al opnieuw te haperen. En ook, ziet deze er niet geweldig fancy uit?😉

 

  • Ik heb het er geloof ik al een paar keren over gehad de laatste tijd. 101 woonideeën. Een blad naar mijn hart! Ik kijk er ook steeds meer & meer naar uit om in de toekomst interieur te gaan volgen, dus een abonnement ware interessant. En als ge dan toch bezig zijt, ze hebben ook een agenda.😉
  • En nog iets, zit er vooral niet mee in om een boeken- en/of cdbon te geven. Dat kan mij écht wel bekoren!

Bon, dit was het! Nu is het aan jullie (om af te spreken enzo, gezien dit geen gehele waslijst is. ;))

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu wishlist voor the life of...

Meta

