weekmenuten

december 8, 2010 § 3 reacties

Met nog 5 dagen te gaan voor deze week waag ik mij er ook eens aan om te weekmenuten. Weliswaar met andermans recepten en/of weekmenuuts, maar ik doe het toch maar hé. Meestal is het hier nogal simpele kost, omdat er geen tijd is om uitgebreid te koken of lang te wachten op sudderende gerechten. Vandaag heb ik geen les, dus heb ik tijd om te staan wachten en begin ik met osso bucco. Mijn moeder maakt die uiteraard het beste klaar, maar omdat mijn moeder hier vandaag niet aanwezig kan zijn moet ik het doen met andere recepten.

woensdag: ik ga dus voor de osso bucco van Mme Zsazsa van Harry’s Bar.

donderdag: kabeljauw met puree en olijfolie & bloemkool. Daar hoeft geen uitleg bij, right?

vrijdag: een lui recept, kaasfondue met één of ander kant-en-klaar-pak uit Delhaize + brood, tomaatjes en sla.

zaterdag: naar een recept van Jeroen Meus, gepaneerde kalfslapjes met parmezaan, mozarella en tomatensaus.

zondag: de zondag is hier nogal dikwijls de dag om frietjes van de frituur te eten, pizza af te halen en andere vettige lekkernijen te eten & ik voel dat het deze week ook zo zal zijn. 😉

    § 3 Reacties op weekmenuten

    Geef een reactie

    Wat is dit?

    Je leest nu weekmenuten voor the life of...

    Meta

