life goes on

november 25, 2010 § 2 reacties

Picture from we ♥ it.

Een tijdje geleden schreef ik me in voor een opleiding voor administratief bediende. Volledig uit de lijn met de dingen die ik heb gestudeerd (kunstonderwijs in het middelbaar en daarna grafische), maar dat is eigenlijk net de reden. Op werkvlak zit ik iets te benepen. Het grafische is al helemaal geen gemakkelijke richting ivm werk en met mijn diploma van het middelbaar kan ik ook helemaal niks. Neem daar dan nog bij dat ik geen webdesign ken en je weet hoe het zit. Dit schooljaar begon ik reeds met een opleiding voor webdesign, maar dat is een schooljaar lang, 1x in de week ’s avonds. Tegen dat ik daar goed en wel in mee ben zijn we dus ook wel een eindje verder..

Vorige week was een week van allerhande kleine testjes bij de VDAB, een assessment module zoals zij het heten. Dinsdag mocht ik om mijn resultaten en ik kreeg te horen dat ik het goed gedaan had. De effectieve opleiding begint voor mij volgende week maandag, wegens enkele vrij gekomen plekjes in die groep. Ik kon wel een gat in de lucht springen! Ik moet er wel een vooropleiding Frans bij nemen, maar dat had ik al van tevoren gegokt. Ik ken Frans, maar Frans kent mij niet. 😉

Eindelijk heb ik het gevoel dat mijn leven weer kan beginnen draaien. Ik heb nog andere plannen ook waar ik heel erg naar uitkijk, zoals een opleiding voor interieurvormgever. Daar droom ik eigenlijk al jaren van, maar ik had de stap nog nooit gezet. Nu heb ik het gevoel dat het kan. Weliswaar eerst deze opleiding tot een goed einde brengen, maar ja, ik zie het zitten. Hell, ik kijk zelfs uit naar terug een beetje routine in het leven. 🙂

§ 2 Reacties op life goes on

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu life goes on voor the life of...

Meta

