snapshots of life

november 10, 2010 § Een reactie plaatsen

Tijdens mijn dagelijkse ‘blogronde’ kwam ik weer eens wat tegen. Snapshots of life. Zo werkt het: elke woensdagavond wordt een uur gepost op de blog. Dan is het de bedoeling dat je de dag nadien – donderdag dus, jawel – een foto neemt op dat tijdstip, no matter what ge aan het doen zijt (koken, werken, eten, knutselen, …). Ik vind dat wel een interessant initiatief, het lijkt me veel leuker dan de gekende 365 foto’s waarbij ge op den duur niet meer wát je nu eens op foto zal zetten. Nu is het enkel nog proberen om elke woensdag dat tijdstip te gaan lezen wat weer een heel ander verhaal is. 😉 Edoch, ik zal het proberen! En anders was het voor jullie toch een leuke tip, niwaar? 😉

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu snapshots of life voor the life of...

Meta

