handmade holidays

november 7, 2010 § Een reactie plaatsen

Nog iets minder dan 50 dagen. Dan is het terug kerstmis. Bij kerstmis horen kadootjes en ik hou ervan om ze te geven. Dit jaar wil ik niéts kopen, maar wel vanalles zelf maken. Het krijgen van zo’n handmade item is nog zo plezant!

Het wordt natuurlijk een heuse klus. Als ik goed kan tellen, dan heb ik zo’n 15 kadootjes te maken/geven. Da’s niet min! Dus je verstaat natuurlijk dat het geen waarachtig grote of ingewikkelde dingen zullen worden, maar daarom zijn ze niet minder leuk. 😉 Ik geniet er van om te zoeken wat ik zal maken en voor wie. Volwassenen, kinderen en baby’s, ze zitten er allemaal tussen dus het wordt plezant. Mijn to-do lijstje voor de komende weken groeit constant. Als ik om de 2 à 3 dagen één projectje kan afwerken, dan moet het wel lukken.

Het leukste van heel het handmade holidays project zal dan voor kerstmis zelf zijn, de leuke en blije gezichten (wel, dat hoop ik toch ;)) zien als familie en vrienden hun kadootje uitpakken. 🙂 Ik kijk er al naar uit!

Ps: Jammer dat ik nog niet met jullie kan delen wat er allemaal op de (was)lijst staat, sommigen lezen deze blog namelijk ook en dan is de spanning voor hen er vanaf en da’s ook niet de bedoeling. 😉 Ik beloof dan ook plechtig dat hier een vervolg op komt!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu handmade holidays voor the life of...

Meta

