minimal

oktober 30, 2010 § 2 reacties

Ik ben nogal een fan van “less is more”, vooral als het op wonen aankomt. Zo wil ik zo min mogelijk details, niet te veel hoekjes en kantjes en al zeker geen tierlantijntjes. Een strak plan dus. 😉

We kozen reeds voor aluminium ramen in het kleur geanodiseerd aluminium. Langs die ramen wou ik ab-so-luut géén raamlijsten, dus lieten we dat uitplakken. 3 x strak dus. En dan kwamen we bij de vensterbanken.. Voor mij ook geen noodzaak, manlief wil ze dan weer wel. Dus ging ik op zoek naar de ideale vensterbank. Blijkt dat de meeste collecties bestaan uit marmer look-a-likes & afschuwelijke motiefjes. Tot ik dit zag en op slag verliefd werd.

En als dit niet lukt wegens te duur of wat dan ook. Dan wil ik triplexplaat met een gekleurd laagje erop. Ja, zélfs deze kleur! (Maar dan misschien maar enkel in de kinderkamers & badkamer, bijvoorbeeld.)

§ 2 Reacties op minimal

  • An schreef:

    Beste,

    Uit welk materiaal bestaat de oranje vensterbanken? Zijn ze ondertussen geplaatst?

    Mvg,

    Nieuwsgierige An

    • ktrn schreef:

      Dag An,

      dit is niet meer dan een simpele dunne triplextablet met een laagje fineerhout en oranje lak 😉

      We hebben er nog geen geplaatst, in de slaapkamers hebben we gewoon alles uitgeplakt en hebben we géén venstertabletten.

      We willen ze wel nog steeds gaan gebruiken op de benedenverdieping, maar dat zal nog wel even duren!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu minimal voor the life of...

Meta

