mooie liedjes

oktober 28, 2010 § Een reactie plaatsen

duren nooit lang. Zo is mijn week in mijn tijdelijke woonst ook bijna verstreken. De eigenares komt morgen terug van Marrakech, en dan mag ik terug mijn valiesje inpakken en richting schoonouders vertrekken. Ik kijk er écht niet naar uit.. Het is, on the other hand, wel een serieuze boost om extra hard te werken aan ons huis, zodat we vlug kunnen verhuizen. En daar kijken we natuurlijk wél naar uit! 🙂

Het was een gezellige week. We hebben gepraat, gelachen, onnozel gedaan, spelletjes gespeeld en gedanst. Dingen waarvan ik al lang niet meer wist dat we ze konden ;). 2 jaar & counting bij de schoonouders inwonen is dan ook echt (té) lang. En zeker als je tijdelijk  zonder werk zit, dat mag nu stilletjesaan ook eens opgelost raken.. Anyway, er is terug wat moed, en da’s natuurlijk mooi meegenomen!

Merci Liesbeth, om een weekje in jouw appartement te mogen wonen, het heeft ons super deugd gedaan! Wanneer ga je nog eens op reis? 😉

De 1e avond.. 😀

Mijn schone zelf. 😉

Pjotr, de cavia. He’s huge!

A nice view!

Ray Charles. 🙂

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu mooie liedjes voor the life of...

Meta

