I’m done with it

oktober 28, 2010 § 3 reacties

Picture from we ♥ it.

’t Is gedaan! Gedaan om bij de pakken te blijven zitten. Ons weekje deed deugd, maar het deed me ook één en ander realiseren. Zo realiseerde ik mezelf dat ik 27 ben, en nog steeds geen job heb. Enkele maanden geleden maakte ik al de beslissing om een opleiding te doen. Administratief bediende, iets helemaal anders, maar het moét want zo kan het nu eenmaal niet verder.

Na mijn laatste job gaf ik mezelf 6 maand de tijd om de ideale job te vinden. Dat mislukte en de tijd bleef verder tikken. Hier en daar deed ik wel wat, maar niets om over naar huis te schrijven. Morgen heb ik een afspraak bij adecco, het interimbureau. Iets wat ik al enige tijd afzweer, interimbureau’s.. Ik heb een afspraak ivm. een geweldige vacature. En lukt dat niet, dan wil ik (bij wijze van spreken) eender wat gaan doen. Tot de opleiding begint alvast. Daarna hoop ik op een job. Een échte job die ik niet na 2 weken beu ben. Maar ook nog steeds m’n eigen ding doen. Ik moet hier écht eens doorheen raken, en ik hoop dat het lukt. Omdat het moét! En omdat ik het kan! Echt wel!

§ 3 Reacties op I’m done with it

  • Tante Tweet zegt:

    Wat en waar zoek je een job?

    • ktrn zegt:

      Wel, ik ben grafisch vormgeefster, dus ik zoek een toch ietwat creatieve job. Van m’n talen moet ik het niet hebben, dat krijg je als je in het middelbaar kunstonderwijs volgt.. Engels & Nederlands zijn natuurlijk geen probleem.

      Waar moet dat zijn? Ik ben daar een beetje flexibel in. Dat mag natuurlijk in Oudenaarde zijn. Maar bvb Gent of Waregem kan ook. In Zingem is er zelfs een NMBS station, dus een treinverbinding kan ook. 😉

  • carine zegt:

    Jij kan het! Zeker weten! Succes, goede moed.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu I’m done with it voor the life of...

Meta

