no bathroom

oktober 22, 2010 § Een reactie plaatsen

Wegens het gebrek aan een badkamer met een aparte kast voor al mijn spulletjes ging ik op zoek naar een andere opberger voor al dat gerief. Een toilettas viel meestal nogal klein uit, tot ik deze tegenkwam op Etsy. Ik was meteen verliefd en schafte mij dan ook meteen een medium en small aan. Het feit dat ze gemaakt zijn met zeildoek (oilcloth) vind ik erg interessant, géén plekken of whatsoever! Ik kan niet wachten tot ze aankomen! 🙂 Tot dan blijven mijn spulletjes nogal ongeordend in de weg staan op onze slaapkamer…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu no bathroom voor the life of...

Meta

