druk!

oktober 20, 2010 § Een reactie plaatsen

Je had het waarschijnlijk wel al door ondertussen, maar het zijn weer een paar drukke weken geweest. Momenteel is het terug wat aan het verminderen, dus heb ik eventjes de tijd gevonden om een postje te schrijven. Het gaat hier wederom over de ‘365 photos’. Eén foto per dag lukt me niet, laten we dus gewoon zeggen dat ik zoveel mogelijk foto’s probeer te maken. 😉 Het is al iets. Hier een overzichtje van de laatste foto’s.

A room with a view, hier bracht ik mijn jeugd door en ik kan er nog steeds niet genoeg van krijgen. 😉

En we zijn nu nog niet klaar! 😦

Lichtinval.

Jawel, we hebben een trap!

De lunch van deze middag. 😉 Een notenbroodje met tonijnsla & sla, zovéél beter als je zelf je broodjes smeert!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu druk! voor the life of...

Meta

