weekendje weg

september 30, 2010 § 2 reacties

Ik heb net een weekendje Leuven geboekt. Ik heb nog een cadeaubox liggen voor “de kunst van het aperitieven (apero)” en omdat het nogal dom zou zijn om eens vlug op & neer te rijden heb ik er maar een weekendje van gemaakt. In dat weekend zijn manlief & ik ook 6 jaar samen, dus dat mag toch wel een beetje gevierd worden.🙂 Waarom Leuven? Ik ben er nog nooit geweest en het schijnt toch wel een leuke stad te zijn.

De cadeaubox heeft 3 zaken in petto in het Leuvense. Welke van de 3 het uiteindelijk worden zal kan ik nog niet zeggen. Ik hoop hier een beetje op respons van mijn publiek.😉 De 3 zaken in kwestie zijn Brasserie Improvisio, Hungaria Food Mood & Zoff. Dus, ben je van Leuven en/of ben je al in 1 van deze zaken geweest? Vertel het mij! Als ik afga op de sites, dan zal het Zoff worden of Hungaria Food Mood.

Naast aperitieven en eten wil ik natuurlijk nog wat leuke dingen doen. Een kleine research op het net vertelt mij dat deze zaken/dingen misschien wel eens de moeite kunnen zijn.

  • Boekcargo Leuven, een winkel met 4 (!) verdiepingen aan boeken & literatuur én steeds met een korting van 10 tot 70% op de normale verkoopprijzen. Misschien had ik wel een weekje moeten boeken.😉
  • Giraffe Records. Kledij, boeken én platen. Wat wil een mens nog meer?
  • Living Lounge. “De webwinkel bevat een groot aantal van de producten die we eveneens in de winkel verkopen.” Dat had ik beter niét gevonden!😀
  • Saha. Lijkt me eens leuk om er binnen te stappen.
  • Het station wil ik ook wel best eens van dichtbij zien.
  • Een wandeling in één of ander park.🙂

Slapen doen we deze keer op z’n goedkoop in het Leuven City Hostel. De inrichting moet volgens de foto’s (& mij) niet onderdoen voor verschillende B&B’s en hotels! Ook daar kijk ik naar uit.. Dat het maar vlug november is. En je weet het, leuke restaurants, winkeltjes, bezienswaardigheden, … Laat maar horen die adresjes!

§ 2 Reacties op weekendje weg

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu weekendje weg voor the life of...

Meta

