stuntverkoop – een klein beetje reklaam..

september 29, 2010 § Een reactie plaatsen

Het is niet van mijn gewoonte om reklaam te maken voor ’t een of ’t ander op mijn blog, maar omdat mijn goede vriendin denkt dat haar  1e ‘MEGA STUNTVERKOOP TOPMERKEN’ geen volk zal trekken, maak ik hier voor één keer een klein beetje reklaam.😉

Het betreft dus (zoals je kan zien) tal van “skate-merken” voor mannen & vrouwen. En het zal de moeite zijn, dat kan ik u nu al vertellen!🙂

Men zegge het voort!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu stuntverkoop – een klein beetje reklaam.. voor the life of...

Meta

