long time ago

september 26, 2010 § 1 reactie

Ik ga hier niet beginnen leuteren over vroeger, geen paniek. Maar het is toch alweer een tijdje geleden, niwaar? Laatst sprak ik over kadootjes, wel, deze week kocht ik een kadootje voor mezelf en ik ben er geweldig tevreden mee. Wat mag dat dan wel zijn? Een nieuwe gsm voor de nerd in mezelf! 😉

Ik kocht een htc magic en zwierde daar meteen een aantal applicaties op. Seesmic, om alles te kunnen delen met jullie op Twitter. Een facebook applicatie. Foursquare & Gowalla, zodat jullie mij steeds kunnen volgen, welke van de 2 er het best uitkomt, daar ben ik nog niet aan uit maar het is wel een feit dat Gowalla erg mooi is! Met andere woorden, voortaan missen jullie niets meer uit mijn leven 😉
Maar waar ik tot nu toe het meest tevreden over ben, dat is Vignette. Ik heb helaas maar een demo in bezit, maar nu ook al helemaal geweldig (zie foto 😉 ). De applicatie biedt een groot scala aan effecten en instellingen voor je camera. Echt heel leuk! Wie trouwens door de bomen het bos niet meer ziet (het zijn vĂ©Ă©l effecten, ja) heeft waarschijnlijk wel baat bij deze “cheat sheet” die ik vond op Flickr. Have fun!

§ Een Reactie op long time ago

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu long time ago voor the life of...

Meta

