en toen was het alweer september

september 8, 2010 § 1 reactie

Ik vierde mijn verjaardag (dat was in augustus weliswaar) & kreeg kadootjes. Toen waren een hele reeks andere vrienden jarig & ik maakte kadootjes. En ik ging naar mijn 1e les webdesign.

Van manlief kreeg ik een bos bloemen, morantisch enal. “Hélemaal zelf in mekaar gestoken hé!!” Geweldig toch? 🙂 M’n moeder zat op dat ogenblik in New York dus er zit nog een New-Yorks kadootje aan te komen. Maar waar ik eigenlijk heen wil, ik kreeg ook een boek. Naaien enzo (handwerken voor snelle henkies). De titel alleen is al fantastisch. En met hoofdstukken zoals “chocola & sloffen” en “champagne & negligé” kan het helemaal niet meer stuk! Voor de nieuwsgierigen onder jullie een paar bladzijden uit het boek, daarna ga je het meteen kopen. 😉

Gezellig, niwaar? Uitgeverij SNOR heeft trouwens nog meer van dat moois!

Ook gezellig was de 1e les webdesign. De 1e oefening kregen we meteen al voorgeschoteld. Wat hyperlinks doen werken door middel van kladblok, haha. 😀 We zullen werken met Dreamweaver CS4 of CS5, dat is nog niet helemaal duidelijk. Tegen januari moeten we een 1e site online hebben, tegen het einde van het schooljaar een 2e. Ik zie het zitten dames & heren. Een onderwerp voor een site ligt hier nogal voor de hand. Ik heb altijd al een schoon portfolio gewild, met een blog eraan gelinkt. Volledig door mezelf gemaakt.. Jep, ik zie het geweldig zitten. 😉

P.S.: de kadootjes die ik zelf maakte komen later op de blog, de dames in kwestie moeten het nog krijgen. 😉

§ Een Reactie op en toen was het alweer september

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu en toen was het alweer september voor the life of...

Meta

