smaken veranderen

augustus 26, 2010 § Een reactie plaatsen

Zo kan ik u vertellen dat ik vroeger niet wist wat een courgette was (bij wijze van spreken) en dat ik daar nu 2 (!) planten van heb in mijn moestuin. Maar het gaat hier eigenlijk helemaal niet over groenten vandaag, maar over muziek.

De ene keer ben ik een rave-teef, de andere keer was ik een techno-bitch of een drum’n’bass chick. Ook een heleboel andere genres zijn hier de revue gepasseerd. Opgegroeid met Willem Vermandere, Arno & pakweg Dire Straits ben ik natuurlijk niet compléét de mist in gegaan.😉 Zo ben ik een aantal jaar geleden halsoverkop verliefd geworden op Fink en nog steeds komt het haar op mijn huid recht als ik de tijd neem om te luisteren naar zijn muziek. Iets wat ik “vroeger” niet zo interessant vond, een singer-songwriter. Nu ga ik op zoek naar anderen die het net zo goed doen als hem.

Al een geluk dat we daarvoor dezer dagen last.fm hebben, maar nog beter nu, shuffler.fm. Zo blijkt Dan Mangan ook een goede singer-songwriter te zijn. The Swell Season doet het ook niet slecht, hoewel één nummer niet zo veel zegt over hun gehele oeuvre. Ontdekken doe ik, in alle genres, en dat maakt mij een gelukkige mens.🙂 Zie hier een greep uit mijn muziekbibliotheek.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu smaken veranderen voor the life of...

Meta

