kijk!

augustus 23, 2010 § 5 reacties

Ons huis heeft sedert vorige week donderdag ook ramen! 🙂 Vanavond geef ik ze meteen allemaal een beurt, dan controleren we ook nog even voor krassen enzo. Ik ben er geweldig tevreden mee. Ze hebben dat vlug én goed gedaan! Het volgende grote werk is voor de plakker, die komt binnenkort ons 1e verdiep een laag geven. Daarna moeten wij zelf nog wat afwerken natuurlijk. Onder andere de gyproc-naadjes effen maken, nog wat elektriciteit (schakelaars kiezen bvb.) en natuurlijk nog het parket! Parket hebben we reeds gekozen, ik heb er geen foto van maar het gelijkt wel hierop als ik me niet vergis.. (ja, ’t is al een tijdje geleden dat ik het nog eens zag 😉

§ 5 Reacties op kijk!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu kijk! voor the life of...

Meta

