low carb

augustus 18, 2010 § 2 reacties

Dat ik een drukke week achter de rug heb, dat moet ik jullie vast niet vertellen want dat zul je zelf wel opgemerkt hebben hier.😉 Ik denk dat de meeste festivalletjes & feesten voor mij nu wel voorbij zijn deze zomer. En dat is maar goed ook, want ik start met een koolhydraatarm dieet. Dat wil zeggen, de eerste 6 weken géén brood, pasta, aardappelen, rijst, frieten, snoep, suikers, frisdranken, alcohol, … Ik denk dat ik 6 weken niet meer uit m’n huis kom! Goed ja, we zullen het proberen, dat dieet. Dan kom ik misschien ooit af van die veel te dikke buik! Wie lekkere recepten kent die in het “thema” passen, let me know! Als ik in de komende 6 weken wat eet dat niet-te-schatten lekker is, dan deel ik het ook met jullie mee. Tot dan!

§ 2 Reacties op low carb

  • mick zegt:

    Niet echt een recept maar wel een tip!

    Zie dat je altijd een pot verse soep hebt staan, als je trek hebt kun je snel een kop soep eten. Wat ik ook in huis heb is een pot eiwit met een smaakje. Dat stilt de trek direct. En wat betreft alcohol, witte wijn en witte sterke als Vodka en Gin mogen wel met mate. Dat haalt het harde kantje er af als je een op café gaat.

  • ktrn zegt:

    Bedankt voor de goede tips!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu low carb voor the life of...

Meta

